Суднобудівний факультет
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Суднобудівний факультет за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 125
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ "CASE-засоби розробки та тестування програмного забезпечення"(2018) Дудченко, О. М.; Карпова, С. О.Документ Energy recovery device for the internal combustion engine(2017) Politykin, B. М.; Shtanko, O. D.; Litvinova, M. B.; Karpovа, S. O.; Політикін, Б. М.; Штанько, О. Д.; Літвінова, М. Б.; Карпова, С. О.Мета. Розробка пристрою для утилізації частини теплової енергії вихлопних газів бензинового двигуна внутрішнього згоряння (ДВЗ), що відповідає конструкції автомобілів, які існують. Створення відповідної моделі та розрахунок основних параметрів термоелектричного генератора, що працює на енергії вихлопних газів, з обґрунтуванням можливості отримання електричної енергії в кількості, достатній, як мінімум, для заміни електромеханічного генератора автомобіля. Методика. Використовувалося фізичне й математичне моделювання процесів теплопередачі та генерації електричної енергії в термоелектричних генераторах. Результати. Проведено аналіз фізичної моделі процесу, що відбувається при віддачі теплової енергії від потоку вихлопного газу у трубопроводі генератора, та визначено принцип розрахунку його основних параметрів. Розроблена математична модель теплообміну у трубопроводі блокового термоелектричного генератора. Створена програма на базі програмного забезпечення Wolfram Mathematica та проведено розрахунок відповідних параметрів для кожного блоку при різних навантаженнях ДВЗ. Технічно обгрунтовано створення пристрою для рекуперації енергії палива, що викидається назовні, для ДВЗ легкових автомобілів. Відповідним пристроєм є термоелектричний генератор із блоковою будовою, що працює на тепловій енергії вихлопних газів. Запропоновано використання повітряного охолодження для отримання оптимального ККД перетворення. Показана можливість отримання при його використанні до 1 кВт електричної енергії. Наукова новизна. Розроблено інноваційний пристрій утилізації енергії вихлопних газів для моделей автомобілів, що вже існують. Уперше запропонована й обґрунтована структура розділення термоелектричного генератора на три блоки, що працюють як окремі термоелектричні генератори, а також введення в середину газового потоку порожнього циліндра з повздожніми ребрами на поверхні для покращення теплопередачі за рахунок випромінювання. Практична значимість. Використання запропонованого термоелектричного генератора дозволяє провести заміну електромеханічного генератора автомобіля з подальшим використанням надлишкової енергії рекуперації. Енергія, що збережена в результаті рекуперації, у перерахунку на спожите паливо складає не менше 2 %, що є важливим як в економічному, так і в екологічному аспектах.Документ Hierarchy of Bases for Serendipity Finite Element with the Biquadratic Interpolation(2016) Astionenko, I.O.; Litvinenko, O.I.; Tuluchenko, G.Ya.; Osipova, N. V.; Khomchenko, A. N.Документ High-density diffuse optical tomography and finite element models(2017) Petro, Guchek; Litvinenko, Olena; Astionenko, IgorДокумент Hoвi засоби підіймання затонулих об’єктів та конструкцій із використанням рідкого азоту(2021) Терлич, С. В.; Terlych, S. V.Представлені інженерні рішення використання рідкого азоту для заморожування води у відсіках і цистернах затонулих об’єктів, а також інженерних споруд, які були штучно затоплені для їх підйому на поверхню. Технологія може бути частково застосована для докування великих суден або повністю використана для підйому і докування середньотонажних і малотоннажних плавучих споруд. Представлені конструктивні схеми пропонованих установок, а так само функціональні і графічні залежності параметрів льоду в затоплених відсіках від характеристик зовнішнього середовища і потужності холодильної установки. Для підігріву рідкого азоту при переході його в газоподібний стан розроблені рекомендації розрахунку криогенного газифікатора, який частково використовує внутрішню енергію переходу води з рідкого до твердого фазового стану. Під час комп’ютерного моделювання доведена можливість використання до 47% теплоти фазового перетворення води за відсутності обмерзання тепло передавальних елементів газифікатора. У процесі дослідження розроблено комп’ютерну модель прогнозування маси льоду при безпосередній подачі рідкого азоту морської води і з’ясовано, що рідкий азот можна подавати у воду об’єкта, який продувається, і якщо виконувати відповідні технічні умови, лід на елементах газифікатора не створюватиме. Рідкий азот є ефективним, нешкідливим, інертним легко газифікується і одним із найдешевших засобів створення позитивної плавучості для затонулих об’єктів. Можуть бути різні типи установок використання рідкого азоту для суднопідіймальних робіт залежно від конкретних поставлених завдань. Лід, яка утворюється на трубопроводі-газифікаторі, загалом не впливає на хід суднопіднімального операції. Як ефективний засіб підігріву рідкого азоту в кріогенному газифікаторі можна використовувати забортну воду, використовуючи для цих цілей до 47% теплоти фазового переходу води з рідкого у твердий стан. У відповідних умовах можна безпосередньо подавати рідкий азот у воду об’єкта, який продувається, нехтуючи замерзанням води і створенням на виході трубопроводу пробок із льоду.Документ Model of heat exchange process in a thermoelectric generator during utilization of fuel gas energy of a homely heating oven(2021) Litvinova M. B.; Shtanko О. D.; Літвінова, М. Б.; Штанько, О. Д.В роботі розглянуто модель процесу теплообміну під час використання термоелектричного генератора для утилізації залишкової енергії димових газів побутової печі, що дозволяє одержати електричну енергію для внутрішньо-побутового споживання. В результаті одержано залежність потужності відбору теплової енергії від площі внутрішньої поверхні генератора, з якої випливає, що застосування модулів Альтек-1024 у кількості 3 штук надає можливість відібрати із димових газів потужність біля 1 кВт. Відповідна розрахункова кількість електричної енергії складає 100 Вт. Таке значення, у середньому, перекриває мінімальну норму споживання електричної енергії індивідуального будинку.Документ The current status and prospects of modular houseboats construction and technical exploitation(2021) Shchedrolosiev, O. V.; Terlych, S. V.; Konovalova, H. V.Документ The current status and prospects of modular houseboats construction and technical exploitation(2021) Shchedrolosiev, O. V.; Terlych, S. V.; Konovalova, H. V.Документ Using the technical experiment in the computer simulation training for prospecting software engineers(2020) Litvinova, Maryna; Dudchenko, Oleg; Shtanko, Oleksandr; Karpova, SvitlanaДокумент Алгоритм синтезу суднових виробничих систем в задачах проектування САПР(2016) Дудченко, Олег Миколайович; Новиков, Володимир Іванович; Карпова, Світлана Олегівна; Dudchenko, O. M.; Novіkov, V. І.; Karpova, S. O.У статті розглядаються формальні підходи що до організації компактної судової виробничої системи. Проаналізовано математичні засоби визначення оптимальної структури суднової виробничої системи, вказані недоліки існуючих підходів та запропоновані технічні рішення для побудови САПР судових виробничих систем.Документ Альтернативні моделі скінчено-елементної апроксимації для розрахунку суднових конструкцій(2020) Гучек, Петро Йосипович; Литвиненко, Олена Іванівна; Астіоненко, Ігор Олександрович; Дудченко, Олег Миколайович; Карпова, Світлана Олегівна; Guchek, Petro; Litvinenko, Olena; Astionenko, Igor; Dudchenko, Oleg; Karpova, SvetlanaНайбільш ефективним чисельним методом інженерного аналізу, що дозволяє найкращим чином оцінити напружено-деформований стан конструкції будь-якої форми і розміру, є метод скінченних елементів. В роботі представлено альтернативні моделі для біквадратичного та бікубічного скінченного елементів серендипової сім’ї та проведено тестування отриманих альтернативних моделей за допомогою завдання про кручення стержня некругового перерізу і порівняння отриманих результатів з точним рішенням.Документ Аналіз державного днопоглиблюваного флоту України(2023) Соценко В. В.; Sotsenko V. V.Проведено аналіз кількості та стану суден днопоглиблювального флоту України (АМПУ). Визначено об’єм проведених робіт з днопоглиблювання морських портів як силами державного флоту, так і комерційними організаціями. Проведено порівняння аналізу земснаряду АМПУ та новітнього проєкту земснаряду українського виробника.Документ Аналіз класичних методів в проблематиці дисциплін машинного навчання, комп'ютерного зору і розпізнавання образів(2021) Михаліченко П. Є.; Дудченко О. М.; Mykhalichenko Pavlo; Dudchenko, OlegРозглянуті основні методи компютерного зору, що можуть бути застосовані для розпізнавання образів надводних транспортних засобів. Проведено критичних аналіз різних підходів розпізнівання образів. І за результатами досліджень приінято рішення про застосування штучних нейронних мереж.Документ Базисні функції бікубічного серендипового елемента: нестандартні випадки(2017) Астіоненко, І. О.; Гучек, П. Й.; Давиденко, П. А.; Литвиненко, О. І.Документ Вибір нейронної мережі для розпізнавання образу надводних суден(2021) Михаліченко П. Є.; Дудченко О. М.; Латанская Л. О.; Родін П. А.; Mykhalichenko Pavlo; Dudchenko, Oleg; Latanskaya Lyudmila; Rodin PavloПроведено аналіз нейронних мереж. Визначено їх особливості застосування у вирішенні задач машинного навчання. Проведено аналіз топології нейронних мереж. Приведено опис згортаючої нейронної мережі.Документ Вибір параметрів електродугової наплавки з модуляцією режимів на основі системного підходу(2023) Лебедєв В. О.; Лой С. А.; Lebediev V. А; Loi S. А.У статті розглядаються питання наплавлення робочих поверхонь машин та механізмів з метою їх модіфікації для відновлення та зміцнення. Висвітлено шляхи наукового дослідження щодо подальшого впровадження способу механізованого електродугового наплавлення електродом, який плавиться, з модудяцією струму чи напруги на основі системного методичного підходу. Визначався вплив параметрів модуляції на формування наплавленого шару, твердість, склад. Виявлені основні залежності цього впливу.Документ Визначення коефіцієнтів концентрації напружень в таврових зварних з’єднаннях конструктивних вузлів корпусу судна(2022) Бокій О. О.; Коростильов, Л. І.; Лабарткава А. В.; Матвієнко М. В.; Bokii O.; Korostylov L.; Labartkava A.; Matviienko M.Методом математичного моделювання досліджено вплив конструктивних факторів таврового зварного з’єднання на коефіцієнт концентрації напружень (ККН) при статичному навантаженні. Найбільш впливовим фактором на величину ККН є радіус переходу від основного металу до металу зварного шва. Увігнута форма шва забезпечує найнижчі значення локальних напружень.Документ Використання загартованого скла, як зовнішньої обшивки при побудові хаусбота(2023) Коновалова Г. В.; Щедролосєв О. В.; Соценко В. В.; Konovalova H.V.; Shchedrolosiev O.V.; Sotsenko V. V.Розглянуто використання загартованого скла в корпусній конструкції хаусботу для збільшення проникнення зовнішнього освітлення та покращення дизайну судна.Документ Використання модуляції дугового процесу при наплавленні(2023) Лебедєв В. О.; Лой С. А.; Спіхтаренко В. В.; Єрмолаєв Г. В.; Lebedev Vladimir A.; Loi Serhii A.; Spihtarenko Vladimir V.; Ermolaev Gennadii V.Наведено дослідження та аналіз характеристик металу в зоні між наплавленими валиками, а також у зоні багатошарового наплавлення з оцінкою їх впливу на експлуатаційні можливості вузлів та деталей при використанні наплавлення з модульованими режимами.Документ Використання єластомірних пружних елементів у суднових опорних пристроях(2021) Коршиков Р. Ю.; Лугінін О. Є.; Коршиков Ю. С.; Даньшина Я. А.; Korshykov R. Y.; Luginin O. E.; Korshykov Y. S.; Danshina Y. A.В тезах розглянуті принципи заміни деревини на еластомірні пружні прокладки при формуванні пружних основ в суднобудуванні та судноремонті. Також пропоновані практичні рекомендації при конструюванні пружних основ суднобудівного призначення на основі еластомірних пружних елементів. Крім того, пропоновані конструкції суднобудівних пружних підстав на основі еластомірних пружних прокладок