Матеріали конференцій (КІТтаІГ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Матеріали конференцій (КІТтаІГ) за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 27
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Crisis management and communications(2019) Slobodian, Serhii; Mykhailova, Hanna; Wang, WeipingДокумент Improvement of flow parts of gas turbine installations with methods in applied geometry(2022) Bidnichenko О. G.Документ Shipbuilding 4.0: виклики до вищої освіти(2020) Слободян, С. О.; Харитонов, Ю. М.; Slobodian, S.; Kharytonov, Y.Анотація. Виконано аналіз стану суднобудування в світі. Визначені основні тренди, які впливають на подальший розвиток суднобудівної галузі, а також складові четвертої індустріальної революції. Розглянуті елементи інноваційної платформи Shipbuilding 4.0. Обговорюються основні напрямки реформування вищої освіти для її відповідності завданню впровадження платформи Shipbuilding 4.0 в Україні.Документ Аналіз і моделювання балістичних характеристик кулі на основі змін геометричних параметрів(2024) Котляр Дмитро ВолодимировичДокумент Вибір критерію оптимизації для пасажирського судна з аутригерами(2023) Морозов, К. О.; Морозов О. О.; Morozov, Kostyantyn О.; Morozov Oleksii O.Наведено вибір критерію оптимізації для пасажирського судна з аутригерами на початкових стадіях його проєктування, як цільова функція задачі оптимізації головних елементів судна розглядається критерій чистої плинної вартості. Для пасажирського судна з аутригерами цей критерій пов’язаний як з економічною ефективністю майбутнього судна (прибуток), так і з витратами на будівництво й експлуатацію судна (будівельна вартість судна, експлуатаційні витрати).Документ Визначення впливу стейкхолдерів на проєкти технологічної платформи Shipbuilding 4.0(2023) Харитонов Ю. М.; Фаріонова Т. А.; Слободян С. О.; Kharytonov Yuriy M.; Farionova Tetiana A.; Slobodian Serhii O.З метою створення ефективної інформаційної системи управління процесами цифровізації підприємств та організацій суднобудівної галузі запропоновано методику кваліметричного ранжування стейкхолдерів за рівнем впливу на проєкти цифровізації. У відповідності до основних положень теорії управління стейкхолдерами проєктів визначені інформаційні потреби менеджерів проєктів.Документ Вирішення задачі синтезу суден для обслуговування вітроенергетичних установок(2013) Бондаренко, О. В.; Бойко, А. П.; Хізніченко, Ю. Р.Розроблена математична модель катамарану для доставки ремонтних бригад на вітроенергетичні установки.Документ Выбор формы корпуса водного такси для восточного побережья Крыма(2016) Слободян, С. О.; Морозов, А. А.Документ Геометричні аспекти визначення характерної площі снаряду вздовж траєкторії польоту(2024) Котляр Дмитро ВолодимировичДокумент Геометричні аспекти зміни площі проекції снаряду до нормальної площини криволінійної траєкторії польоту(2023) Котляр Д. В.; Kotliar DmytroУ роботі розглядаються аспекти зміни характерної площі проекції снаряда підчас польоту з метою пошуку аналітичних моделей коефіцієнту лобового опору при уточненні балістичних розрахунків. Дослідження проводиться для балістичних снарядів з використанням методу ортогонального проеціювання.Документ Графічна система AutoCad як засіб геометричного моделювання об’ємних тіл(2023) Бідніченко, О. Г.; Bidnichenko O. G.Дана робота присвячена дослідженню та аналізу методів геометричного моделювання тривимірних складних об’єктів в графічній системі AutoCAD. Розглянуті особливості поверхневого та твердотільного моделювання, визначені переваги кожного із методів. Наведено приклади сформованих об’ємних зображень технічних об’єктів різними методами, зроблено висновки про перспективність методу твердотільного моделювання при формуванні складних 3-D об’єктів.Документ Дослідження етапів розвитку та особливостей хмарних технологій(2023) Бідніченко О. Г.; Bidnichenko O. G.Дана робота присвячена сучасному та актуальному питанню розвитку хмарних технологій. Проаналізовано етапи виникнення та розвитку таких технологій. Визначено категорії та види хмар, існуючих для користувачів. Подано рівні хмарних технологій для виконання обчислень. Звернено увагу на переваги та недоліки хмарних технологій.Документ Дослідження зміни характерної площі проєкцій еліпсоїдних поверхонь у задачах зовнішньої балістики(2024) Котляр Дмитро ВолодимировичПредставлено результати дослідження зміни характерної площі проєкції еліпсоїдного тіла, що формує носову частину кулі під час польоту по балістичній траєкторії. Досліджено ряд еліптичних поверхонь з різними коефіцієнтами співвідношення півосей, які відповідають геометричним параметрам носових частин еталонних куль G1 та G7. Особлива увага приділяється впливу різних коефіцієнтів співвідношення півосей еліптичних поверхонь на зміну характерної площі та їх взаємозв'язок з аеродинамічним опором. Метою роботи є розробка аналітичних моделей для визначення зміни характерної площі нормальних проєкцій еліпсоїдних поверхонь, які можна використовувати для оптимізації аеродинамічних форм куль. Предметом дослідження є зміна характерної площі нормальних проєкцій еліпсоїдних поверхонь вздовж балістичної траєкторії руху.Документ Дослідження навантажень та деформацій у кожусі глушника від порохових газів під час пострілу(2019) Котляр Д. В.; Волік Д. А.Документ Дослідження тривимірних процесів шляхом інтерпретації їх двовимірних розрахунків(2019) Котляр Д. В.; Волік Д. А.Документ Метод розрахунку повного опору судна з аутригерами: формування цифрового двійника на базі платформи Shipbuilding 4.0(2022) Морозов К. А.; Слободян С. О.; Morozov, Kostyantyn О.; Slobodyan, Sergey O.При створенні життєвого циклу цифрового двійника судна має бути враховано всі процеси його формування та насичення, що здійснюються у рамках цифрового наукового центру суднобудування та цифрового конструкторського бюро. Результати формування та насичення цифрового двійника є основою для здійснення наступних процесів на цифровому виробництві та при цифровій експлуатації. З перспективних напрямків подальшого розвитку суднобудівної галузі слід зазначити формування технологічної платформи Shipbuilding 4.0, у рамках якої реалізується цифрове суднобудування. Тому однією зі складових платформи Shipbuilding 4.0, має бути метод визначення повного опору судна, який дасть змогу на стадії раннього проектування вже вирішити питання потужності силової установки.Документ Моделювання потоку порохових газів у глушнику стрілецької зброї(2023) Котляр Д. В.Документ Особливості визначення типу пасажирського судна прибережного району плавання(2022) Морозов О. О.; Слободян С. О.; Morozov Oleksii A.; Slobodyan, Sergey O.На основі узагальнених емпіричних та теоретичних даних, отриманих при проектуванні та експлуатації різних типів пасажирських суден, було визначено, що необхідно прагнути к збільшенню відношення L/B, зменшенню осадки d, та відносній швидкості Frl > 0,6. Також було визначено, що судно з аутригерами, за аналогією з вітрильними тримаранами, є оптимальними для типа судна при русі у водотоннажному та перехідному режимах, які до того ж мають можливість висаджувати пасажирів на необладнане узбережжя, є оптимальним АКТ типом для пасажирського судна прибережного плавання, для маршруту «Очаків–Кінбурнська Коса».Документ Особливості використання системи AutoCAD при геометричному моделюванні складових елементів енергетичних установок(2023) Бідніченко О. Г.; Bidnichenko O. G.Дана доповідь присвячена висвітленню особливостей геометричного моделювання в системі AutoCAD при формуванні наочних зображень технічних об’єктів. Розглянуті можливості системи, способи формування моделей та методи їх редагування і візуалізації. Наведено приклади змодельованих технічних об’єктів методами поверхневого та твердотільного моделювання.Документ Особливості проектного управління розвитком внутрішнього водного транспорту України(2018) Козир, Б. Ю.; Слободян, С. О.