Кафедра суднобудування та ремонту суден (СтаРС)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра суднобудування та ремонту суден (СтаРС) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 45
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні вказівки для самостійної та індивідуальної роботи з дисципліни "Управління якістю продукції у суднобудуванні" для студентів денної форми навчання(2014) Коршиков, Р. Ю.; Яглицький, Ю. К.; Кириченко, К. В.Наведено організацію і розподіл навчального часу, тематику практичних занять, теми самостійної роботи, питання для поточного та підсумкового контролю знань, список рекомендованої літератури та джерел інтернет-ресурсів. Призначені для студентів п'ятого курсу денної форми навчання, що навчаються за спеціальністю 7.05120102 "Суднокорпусобудування".Документ Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Охорона праці в галузі" для студентів ВНЗ освітнього рівня "магістр" денної форми навчання(2017) Щедродосєв, О. В.; Коновалова, Г. В.; Мозговий, А. М.; Савельєв, В. В.Наведено організацію і розподіл навчального часу, тематику лекційних занять, теми практичних занять, теми самостійної роботи, питання для поточного та підсумкового контролю знань; представлено теоретичні матеріали до модулів дисципліни, список рекомендованої літератури та джерел інтернет-ресурсів. Методичні вказівки призначені для студентів ВНЗ освітнього рівня "магістр" денної форми навчання.Документ Методичні вказівки до виконання розділів "Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях" й "Охорона навколишнього середовища" в дипломних (магістерських) проектах, роботах(2017) Щедролосєв, О. В.; Коновалова, Г. В.; Мозговий, А. М.; Савельєв, В. В.Методичні вказівки призначені для студентів п'ятого та шостого курсів денної та заочної форм навчання, що навчаються за спеціальностями "Суднобудування", "Галузеве машинобудування", "Прикладна механіка", "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка", "Інженерія програмного забезпечення", "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність", "Економіка".Документ Опір матеріалів(2017) Коростильов, Л. І.; Лугінін, О. Є.; Коршиков, Р. Ю.; Спіхтаренко, В. В.; Клименков, С. В.; Терлич, С. В.У посібнику наводяться основи теорії опору матеріалів за темами навчальної програми: вступ до дисципліни; напруження та деформації в пружному тілі; розтягання–стискання ступеневого брусу; зрізання та зминання з’єднувальних елементів конструкцій; геометричні характеристики плоских перерізів бруса; кручення бруса; механічні характеристики конструкційних матеріалів і види їх експериментального визначення; згинання балок; стійкість прямолінійних стержнів; міцність при динамічному навантаженні; додаткові питання опору матеріалів (концентрація напружень; поняття про втомленість, повзучість та релаксацію матеріалів; стислі відомості про розрахунки балок в області пластичних деформацій). Наводяться багаточисленні приклади рішення типових задач за розглянутими темами та завдання для індивідуальної роботи. У другому виданні частково перероблені та доповнені окремі розділи посібника з доповненням інформації за розглянутими темами дисциплін. Розділи 1, 2, 8–11 та тести за дисципліною написані О. Є. Лугініним, розділи 10–12 – Л. І. Коростильовим, розділи 3, 4, 7 – В. В. Спіхтаренко, розділи 5, 6 та додатки посібника – С. В. Терличем. Посібник призначено для студентів технічних спеціальностей денної та заочної форм навчання у самостійній роботі та виконанні індивідуальних розрахункових робіт.Документ Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Механізація та автоматизація технологічних процесів у суднобудуванні" для студентів денної форми навчання(2018) Щедролосєв, Олександр Вікторович; Яглицький, Юрій Костянтинович; Терлич, Станіслав Володимирович; Кириченко, Костянтин Володимирович; ; ; ;Наведено організацію і розподіл навчального часу, тематику лекційних занять, методичні рекомендації щодо підготовки до практичних занять і плани практичних занять, завдання для самостійної роботи, системи поточного та підсумкового контролю знать, список рекомендованої літератури та електронних джерел.Документ Застосування інформаційних технологій в забезпеченні міцності і вібрації суден та їх конструкцій(2018) Лугінін, О. Є.; Коршиков, Р. Ю.; Терлич, С. В.; Looginin, O. E.; Korshykov, R. Yu.; Terlych, S. V.Реалізуються комп’ютерно-орієнтовані математичні моделі загальної та місцевої міцності і вібрації суден. Розглядаються міцнісні задачі для судна і його конструкцій, які узагальнені і комп’ютеризовані авторами для практичних потреб і для використання в навчальному процесі в розрахунках таких балочних схем: загального поздовжнього згину судна у вертикальній площині на тихій воді, спуску його з поздовжнього похилого стапеля і постановці в сухий док для здійснення ремонтних робіт; поперечного згину нерегулярних суднових перекриттів; визначення форм і частот вільної вібрації корпусу судна.Документ Оцінка підприємницьких ризиків під час управління проектами за теорією ігор(2018) Лугінін, О. Є.; Looginin, O. Ye.Указано на необхідність використання апарату теорії ігор у прийнятті управлінських рішень за наявності ризиків і конфліктної ситуації в підприємницькій діяльності у разі невизначеності. За основними причинами невизначеності надано класифікацію видів ігор за прийнятими їх категоріями. На основі наведеного прикладу розглянуто практичну схему парної стратегічної гри, яка достатньо часто зустрічається на практиці у випадках однокрокової та змішаної стратегій гравців. Наведено напрями подальших досліджень у прийнятті управлінських рішень за математичними моделями.Документ Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Механізація та автоматизація технологічних процесів у суднобудуванні" для студентів денної форми навчання(2018) Щедролосєв, О. В.; Яглицький, Ю. К.; Терлич, С. В.; Кириченко, К. В.Наведено організацію і розподіл навчального часу, тематику лекційних занять, методичні рекомендації щодо підготовки до практичних занять і плани практичних занять, завдання для самостійної роботи, системи поточного та підсумкового контролю знать, список рекомендованої літератури та електронних джерел.Документ Методичні вказівки та матеріали для самостійної роботи і контролю знань студентів з дисципліни "Історія України"(2018) Коновалова Ганна ВасилівнаНаведено системи організації і розподілу навчального часу за спеціальностями для денної та заочної форм навчання, тематику лекційних занять, методичні рекомендації щодо підготовки до практичних занять і плани практичних занять, завдання для самостійної роботи, системи поточного та підсумкового контролю знань; для студентів заочної форми навчання – систему форм і змісту самостійної роботи; список рекомендованої літератури. Призначено для студентів першого курсу денної та заочної форм навчання, що навчаються за спеціальностями 135 "Суднобудування", 131 "Прикладна механіка", 121 "Інженерія програмного забезпечення", 141 "Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка", 142 "Енергетичне машинобудування", 051 "Економіка", 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність".Документ Методичні вказівки до практичних робіт з дисципліни "Сучасні методи дефектації та ремонт корпусних конструкцій і технічних засобів суден"(2018) Щедролосєв, О. В.; Яглицький, Ю. К.; Терлич, С. В.; Кириченко, К. В.Розглянуті особливості зносу та ушкодження корпусу судна, наведені класифікація і характеристика дефектів судна та методи визначення пошкоджень корпусу судна. Описані технологічний процес проведення дефектації корпусів суден і методи визначення залишкової товщини листів обшивки, настилів і набора корпусу, а також сучасні прилади для проведення вимірювань залишкових товщин. Призначено для студентів галузі знань 13 "Механічна інженерія", спеціальність 135 "Суднобудування".Документ Підготовка виробництва в суднобудуванні з використанням інформаційних технологій(2018) Яглицький, Юрій Костянтинович; Yahlytskyi, YuriiРозглянуто завдання комплексної підготовки виробництва на суднобудівному підприємстві в умовах застосування сучасних інформаційних технологій. Запропоновано напрямки підвищення конкурентоспроможності суднобудівного підприємства за рахунок впровадження автоматизованих систем проектування і підготовки виробництва типу CAD/CAM, раціоналізації виробництва й управління підприємством, перспективних технологічних процесів.Документ Дослідження впливу демпферуючого потоку рідини на коливання елементів загальносуднових систем та трубопроводів(2019) Терлич, С. В.В статті представлено рішення задачі досліджень впливу демпферуючого потоку в’язкої рідини на амлітудно-частотні характеристики коливань елементів загальносуднових систем та трубопроводів з урахуванням як динаміки рідини, так і зовнішніх навантажень: хитавиці судна, випадкового переміщення вантажу, нестандартної роботи суднових насосів. Складено вихідні диференційні рівняння другого порядку у часних похідних, призначено граничні умови, наведено розв’язок чисельними методами. Отримані величини перевірено із результатами практичного експерименту. Наведено аналітичні та графічні залежності.Документ Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Підйомні засоби та доковий ремонт суден" для студентів денної форми навчання(2019) Щедролосєв, О. В.; Узлов, О. М.; Коновалова, Г. В.; Кириченко, К. В.Наведено організацію і розподіл навчального часу, тематику лекційних занять, методичні рекомендації щодо підготовки до практичних занять і плани практичних занять, завдання для самостійної роботи, системи поточного та підсумкового контролю знань, список рекомендованої літератури та джерел. Призначено для студентів галузі знань 13 "Механічна інженерія", спеціальності 135 "Суднобудування" (освітньо-професійні програми "Суднокорпусобудування", "Судноремонт та технічне обслуговування флоту").Документ Міцність суднового корпусу і його елементів при побудові, спуску та докуванні(2019) Коростильов, Л. І.; Щедролосєв, О. В.У посібнику наводиться необхідний теоретичний матеріал та розглядаються типові випадки міцнісних розрахунків корпусу і його елементів в короткотермінових періодах існування судна у вигляді виконання розрахунково-графічних робіт. Посібник призначено для підготовки магістрів за спеціальністю 135 «Суднобудування», а його окремі частини можуть використовуватись при навчанні бакалаврів і докторів філософії за тією ж спеціальністю.Документ Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Сучасні програмні продукти в суднобудуванні" для студентів денної форми навчання(2019) Яглицький, Юрій Костянтинович; Yahlytskyi, YuriiНаведено організацію і розподіл навчального часу, тематику лекційних занять, методичні рекомендації щодо підготовки до практичних занять і плани практичних занять, завдання для самостійної роботи, системи поточного та підсумкового контролю знань, список рекомендованої літератури та електронних джерел. Призначено для студентів галузі знань 13 "Механічна інженерія", спеціальності 135 "Суднобудування", освітньо-професійних програм "Суднокорпусобудування", "Кораблі та океанотехніка", "Судноремонт та технічне обслуговування флоту", "Яхти та судна для водного туризму".Документ Методичні вказівки для самостійної роботи з дисципліни "Сучасні програмні продукти в суднобудуванні"(2019) Яглицький, Юрій КостянтиновичНаведено організацію і розподіл навчального часу, тематику лекційних занять, методичні рекомендації щодо підготовки до практичних занять і плани практичних занять, завдання для самостійної роботи, системи поточного та підсумкового контролю знань, список рекомендованої літератури та електронних джерелДокумент Сучасні підходи системного аналізу в оцінці підприємницьких ризиків(2019) Лугінін, О. Є.; Терлич, С. В.; Антофій, Н. М.; Looginin, Oleg; Terlych, Stanislav; Antofiy, NataliaКласифіковані економіко-математичні методі і моделі у прийнятті та прогнозуванні господарських рішень в умовах невизначеності зовнішньої та внутрішньої інформації. Розглянуто два підхода в оцінці ризиків проектів (завдань) при частковій та повній невизначеності інформації. При частковій невизначеності розглянуто такі моделі та економіко-математичні методи їх реалізація: статистичний, аналізу чутливості проекту, визначення точки беззбитковості, оцінки бета-ризику, стохастичного програмування, економетричного прогнозування, оптимізації завдань на основі принципу максимума Понтрягіна, теорії масового обслуговування, оптимізації завдань за деревом рішень, за теорією корисності, за підходом Байєса, за оцінкою «вартість-ефективніст», за моделями імітаційного моделювання, факторного та кластерного аналізу. При повній невизначеності інформації розглянуті методи й моделі на основі статистичних критеріїв Лапласса, Вальда, Севіджа, Гурвіца та теорії ігор за такими методами: парної і множинної гри, одно- та многошагової гри, з часткової та повної невизначеності, з нульової та ненульовою сумами. Надана стисла характеристика цих методів і моделей та сфер їх використання у реалізації господарських рішень для інноваційних проектів і завдань.Документ Методичні вказівки до курсового та дипломного проектування з розрахунку загальної та місцевої міцності корпусу судна(2020) Лугінін, О. Є.; Терлич, С. В.Методичні вказівки включають практичні рекомендації з використання розрахунків загальної та місцевої міцності корпусів суден традиційних типів згідно з даними Регістру судноплавства України. Призначені для курсового та дипломного проектування першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 135 «Суднобудування» за спеціалізаціями «Кораблі та океанотехніка», «Суднокорпусобудування», «Судноремонт та технічна експлуатація флоту», «Яхти та судна для водного туризму».Документ Комп’ютерно орієнтований метод п’яти моментів у розрахунках згинання суднових перекриттів(2021) Лугінін, О. Є.; Терлич, С. В.; Коршиков, Р. Ю.; Luginin, O. Ye.; Terlych, S. V.; Korshykov, R. Yu.Вступ. На ранніх стадіях проєктування суден, їх спуску зі стапеля, постановці в док та в навчальному процесі можуть бути використані наближені методи оцінки загальної та місцевої міцності суден. Запропоновано нову версію удосконаленого та універсалізованого методу п’яти моментів (М5М). Метою дослідження є розробка нової версії М5М для стержневої моделі згинання суднових перекриттів із вирішенням таких завдань: врахування в балочній моделі суднових перекриттів нерегулярності розміщення балок головного напряму (БГН) та перехресних балок (ПБ) при їх непризматичності, довільності граничних умов, розподіленні навантаження на розглядувані балки; врахування деформації зсуву в стінках балок перекриття; врахування полосового навантаження від спускових доріжок та докового опорного пристрою (ДОП) під час докування суден. Результати. Розроблено комп’ютерно орієнтований метод розрахунку згинання суднових перекриттів з урахуванням їх особливостей у проєктуванні суден, спуску зі стапелю та докуванні. Висновки. Розроблено алгоритм і розрахункову методику з розгляду задач розрахунку згинання перекриттів у процесі проєктування суден, їх спуску з поздовжнього похилого стапелю та постановки в сухий або плавучий доки. Реалізована удосконалена балочна модель оцінки згинання суднових перекриттів на основі М5М, який поширений та універсалізований для практичних розрахунків з урахуванням таких факторів: нерегулярність розстановки балок перекриття, довільності їх граничних умов; розподіл навантаження між балками обох напрямів і видів навантаження на перекриття; врахування деформації зсуву в стінках балок; врахування особливостей деформування днищових перекриттів суден під час їх спуску з похилого поздовжнього стапелю і докування за рахунок розгляду полосового навантаження балок.Документ Вплив аеродинамічного сліду авіанесучого судна на динамічні параметри супутніх літальних апаратів(2021) Терлич, Станіслав; Terlych, S. V.Вступ. Турбулентність в атмосфері є одним із основних факторів ризику для авіації. Великі вихори, які виникають при обтіканні складного рельєфу берегової місцевості та стаціонарних берегових споруд, а також як й атмосферний супутній слід за авіанесучим судном, є серйозною загрозою для літальних апаратів, що здійснюють зліт або посадку. Актуальність. Залежно від обставин літальний апарат, який потрапляє у вихоровий слід за судном, може відчувати сильні збурення підйомної сили, моментів крену, рискання й тангажуючого моменту. Саме обмеження у вихровій безпеці в основному визначають мінімальні дистанції між кораблем і літальним апаратом при посадці. Зліт і посадка на палубу авіаносного корабля є найскладнішими режимами пілотування. Метою дослідження є моделювання обтікання надводної частини судна повітряним потоком і формування когерентних структур від його корпусу й надбудов (рубок, щогл, спеціальних пристроїв) під час руху судна, його швартування або стоянки на якорі, урахування впливу хитавиці судна на формування й еволюцію когерентних структур атмосферного супутнього сліду, оцінка параметрів впливу збуреного потоку від судна на літального апарату. Методи та технології. Під час дослідження застосовано сіткові методи розв’язання початково-крайових задач прикладної аеродинаміки (RANS: Reynolds-averaged Navier-Stokes) [2] і технології штучних нейронних мереж [3]. Отриманий результат не враховує в’язкої структури вихорів та «оцінки зверху» ступеня небезпечності вихорового сліду для літального апарату в супутньому сліді корабля. З іншого боку, вихоровий слід, який отримано сітковим методом, у силу високої схемової в’язкості, ураховуючи рихлу структуру вихорів, дає змогу дати «оцінку знизу». Зокрема, на рис. 6 спостерігається сплиття вихорового кластера (вихорів протилежного знаку) на значну висоту відносно поверхні моря. Висновки. 1. Створено комп’ютеру модель обтікання надводного корпусу та рубки судна повітряним потоком. 2. Отримано графічні залежності впливу хитавиці судна на формування супутнього аеродинамічного сліду за судном. 3. Виконано оцінку параметрів впливу збуреного потоку на літальні апарати в супутньому сліді в атмосфері за судном.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »