Магістерські роботи (ІЦЕ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Магістерські роботи (ІЦЕ) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 32
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка та обґрунтування стратегії розвитку підприємства (на прикладі ТОВ «Євгройл»)(2020) Мошенська, Е. Е.; Гурченков О. П.У магістерській дипломній роботі з теоретичної та практичної сторони розглянуто стан ринку кондитерських виробів та стратегію його подальшого розвитку. Досліджено сутність стратегії розвитку підприємства, особливості її формування, а також поняття та чинники її вибору. Надана загальна характеристика та аналіз глобального ринку кондитерських виробів, діагностика стану кондитерського ринку міста Миколаєва та стратегічний аналіз діяльності ТОВ «Євгройл». Охарактеризовано стратегічне позиціонування досліджуваного підприємства, обґрунтовано вибір корпоративних стратегій з огляду на перспективи ринку кондитерських виробів, а також визначено процес реалізації стратегії підприємства.Документ Механізм державного управління розвитком морських портів України(2020) Кондратьєва, А. Ю.; Корнієнко О. П.У кваліфікаційній роботі описано теоретичні засади і зарубіжний досвід державного управління розвитком морських портів. Розглянуто діагностику та запропоновані методи удосконалення механізму державного управління розвитком морських портів України.Документ Резерви зростання кінцевих показників ефективності роботи підприємства(2020) Плютяк, Ю. О.; Гурченков О. П.Кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації «магістр» за спеціальністю – Економіка підприємства. Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова Міністерства освіти і науки України, Миколаїв, 2020 р. Прибутковість і рентабельність є результатом виробничого процесу, вони формуються під впливом факторів, зв'язаних з підвищенням ефективності використання оборотних коштів, зниженням собівартості і збільшенням обсягів реалізації продукції і послуг. Метою дослідження є визначення прибутковості і рентабельності підприємства та розробка шляхів їх підвищення на підприємстві. В роботі проведено аналіз заходів щодо підвищення прибутковості та рентабельності підприємства.Документ Удосконалення управління збутової діяльності підприємства(2020) Гулівата, О. В.; Дибач І. Л.У кваліфікаційній роботі описано теоретичні аспекти управління збутовою діяльністю підприємства та розглянуто аналіз збутової діяльності базового підприємства. Також визначено стратегічні орієнтири управління збутовою діяльністю підприємства.Документ Стан та перспективи вдосконалення мотивації праці на наукомістких підприємствах (на прикладі ТОВ «Марін Дизайн Інжинірінг Миколаїв»)(2020) Левіт, О. О.; Levit, O.; Жукова О. Ю.Левіт О. О. Стан та перспективи вдосконалення мотивації праці на наукомістких підприємствах (на прикладі ТОВ «Марін Дизайн Інжинірінг Миколаїв»). – Рукопис. Робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «магістр економіки» за спеціальністю «Економіка підприємства». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, 2020. В роботі досліджуються проблеми економічної мотивації персоналу в контексті забезпечення ефективного управління наукомістким підприємством. Узагальнені підходи та концепції управлінського впливу на персонал, вивчено правове поле щодо застосування економічної мотивації у вітчизняних компаніях та досліджений зарубіжний досвід побудови компенсаційних систем на сучасних підприємствах. Визначені пріоритети щодо посилення мотиваційних механізмів в українських компаніях та запропонований алгоритм впровадження системи грейдингу (на прикладі наукомісткої компанії) як основи для подальшої побудови системи економічної мотивації. Запропоновані рекомендації щодо оптимізації компенсаційного пакету компанії та впроваджений проєкт комплексної оцінки персоналу, реалізація якого забезпечила стабільність колективу та лояльність персоналу. Здійснена оцінка економічного ефекту від наведених заходів.Документ Ціноутворення в мережах роздрібної торгівлі непродовольчими групами товарів(2020) Гузь, Г. В.; Guz, G. V.; Гурченков О. П.Розкрито теоретичні аспекти сутності ціни як важливої економічної категорії і інструменту в господарській діяльності підприємства. Розглянуто сучасні підходи до визначення видів цін та основних методів ціноутворення в підприємницькій діяльності. Виконано оцінку господарської діяльності базового підприємства та впливу цiноутворюючих факторiв на товарну стратeгiю. Проведено аналіз діючої цінової політики підприємства, розглянуто вихідні передумови його подальшого розвитку. Обґрунтувано заходи з удосконалeння мeтоду цiноутворeння на базовому пiдприємствi. Пояснено вплив волатильності гривні на роздрібну ціну товару.Документ Розвиток механізму функціонування морських портів при впроваджені цифрових технологій(2020) Ханжина, К. В.; Корнієнко О. П.В роботі досліджено місце морських торговельних портів у морегосподарьскому комплексі України, визначено можливості та основні загрози цифровізації для морегосподарського комплексу, зазначена сутність цифровізації та умови її застосування в управлінні морськими портами, проведена діагностика станів та тенденцій розвитку морського портового комплексу України, проаналізований зарубіжний досвід впровадження цифровізації в управлінні морськими портами, досліджена участь держави у процесі цифровізації підприємств морегосподарського комплексу, розроблена стратегія цифровізації морського торговельного порту, розглянута технологія блокчейн для підвищення конкурентоспроможності діяльності морських портів та досліджена платіжна система E-port і запровадження її у морських портах.Документ Діагностика ефективності стратегічного планування виробничого підприємства(2020) Старостіна, Д. О.; Гурченков О. П.Кваліфікаційна робота на здобуття кваліфікації «магістр» за спеціальністю – Економіка підприємства. Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова Міністерства освіти і науки України, Миколаїв, 2020 р. Чільне місце в системі планування на підприємстві посідає стратегічне планування. Рівень його організації виступає важливою детермінантою параметрів фінансового стану підприємства (платоспроможності, фінансової стійкості, рентабельності, рівня фінансового ризику), чинником розвитку його фінансового потенціалу. Метою роботи є дослідження становлення та сучасної парадигми теорії та методики стратегічного планування, компонентів його діагностичної бази, виявлення сучасних тенденцій його розвитку.Документ Ціноутворення в оптовому та роздрібному продажі(2020) Урсолова, О. В.; Дибач І. Л.У кваліфікаційні роботі описано теоретико-методологічні засади ціноутворення. Дано оцінку практичного інструментарію ціноутворення в оптовій та роздрібній торгівлі та розглянуто вдосконалення стратегії ціноутворення в оптово-роздрібній торгівлі.Документ Розробка маркетингової стратегії підвищення конкурентоспроможності підприємства(2020) Беспалько, Д. С.; Парсяк В. Н.У кваліфікаційній роботі узагальнено теоретичні положення та методичні підходи до формування характеристик конкурентоспроможності підприємств, розроблено рекомендації щодо визначення умов її забезпечення. Надано аналіз діяльності базового підприємства та його конкурентних переваг. Розглянуто підходи та заходи щодо оцінки рівня конкурентоспроможності даного підприємства.Документ Формування та ефективність використання обігових коштів виробничого підприємства(2020) Кузнєцов, Є. В.; Жукова О. Ю.Магістерська робота на здобуття кваліфікації «магістр» за спеціальністю – Економіка підприємства. Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова Міністерства освіти і науки України, Миколаїв, 2020. В умовах ринкових відносин обігові кошти здобувають особливо важливе значення. Адже вони являють собою частину продуктивного капіталу, що переносить свою вартість на знов створений продукт повністю і повертається до підприємця в грошовій формі наприкінці кожного кругообігу капіталу. Таким чином, обігові кошти є важливим критерієм у визначенні прибутку підприємства. Мета роботи полягає в розкритті сутності обігових коштів, поглибленому аналізі їх методів управління і на цій основі – проведенні аналізу обігових коштів на обраному підприємстві.Документ Digital-маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності бізнесу(2020) Усатюк, В. С.; Слепуха, М. О.; Usatyuk, V. S.; Slepukha, M. O.; Дибач І. Л.Усатюк В. С., Слепуха М. О. «Digital-маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності бізнесу» – Рукопис. Робота на здобуття другого (магістерського) рівня за спеціальністю «Бізнес та приватне підприємництво». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, 2020. У роботі досліджено теоретичні основи поняття digital-маркетингу та його впливу на конкурентоспроможність підприємства. Також було розглянуто найбільш ефективні інструменти просування підприємства у сфері послуг. Авторами надано загальну характеристику підприємства «Eco bike» та досліджено його маркетингову діяльність. Здійснено оцінку існуючих каналів просування на підприємстві. У роботі запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності просування за допомогою оптимізації існуючих каналів реклами та доповнення іншими інструментами digital-маркетингу. Підхід щодо аспекту управління оборотним капіталом підприємства. Запроваджено алгоритм оцінки ефективності роботи digital-маркетингу за допомогою спеціальних показників аналітики.Документ Розробка та обґрунтування заходів щодо розвитку підприємства у морегосподарському комплексі(2020) Головчун, В. А.; Майстренко О. М.У кваліфікаційній роботі узагальнено та розглянуто розвиток науково-теоретичних засад визначення понять «державно-приватне партнерство» та «концесія», дослідження проблем та перспектив концесійних відносин як форми державно-приватного партнерства, а також розроблення практичних рекомендацій щодо впровадження концесії на підприємстві. Концесія не є новою формою господарювання. Вона в різних видах існує, можливо, приблизно стільки ж, скільки існує держава. Це пояснюється тим, що держави завжди делегували управління своєю власністю тим або іншим суб'єктам господарської діяльності і держави були обов'язковою стороною концесійного договору. На нинішньому етапі питання власності та інституційних змін в галузях, які ще двадцять років тому знаходилися виключно у державній власності і державному управлінні (електроенергетика, залізничний, автодорожній, морський і повітряний транспорт, комунальне господарство), є першочерговими. Бо без чіткого закріплення за власником прав і обов'язків, прозорості бази даних (що і кому належить), без пошуку форм фінансування великих проектів вперед не просунутися.Документ Інноваційне забезпечення підвищення економічної ефективності роботи машинобудівного підприємства та його стійкого розвитку(2021) Нікішенко, Т. В.; Nikishenko, T. V.; Гурченков О. П.Нікішенко Т. В. «Інноваційне забезпечення підвищення економічної ефективності роботи машинобудівного підприємства та його стійкого розвитку» магістерська робота на здобуття другого ступеня вищої освіти «магістр». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2021. Метою роботи є наукове обґрунтування теоретико-методичних положень і розроблення практичних рекомендацій щодо інноваційного забезпечення стійкого розвитку підприємств. Для досягнення поставленої мети в роботі було вирішено наступні завдання: сформовано поняттєвий апарат процесу інноваційного забезпечення стійкого розвитку підприємств; наведено класифікацію факторів впливу на рівень інноваційного забезпечення підвищення економічної ефективності роботи підприємства та його стійкого розвитку; запропоновано науково-методичний підхід до оцінки стійкого розвитку підприємств машинобудівної галузі; систематизовано концептуальні аспекти формування інноваційного забезпечення стійкого розвитку машинобудівних підприємств; розроблено стратегію формування інноваційного забезпечення підвищення економічної ефективності роботи підприємства та його стійкого розвитку. Об’єктом дослідження є процес підвищення економічної ефективності роботи машинобудівних підприємств та їх стійкого розвитку.Документ Iнтенcифiкaцiя економiчного pозвитку пiдпpиємcтвa в умовax IV-ої пpомиcлової pеволюцiї(2021) Оciпов, C. Є.; Гуpченков О. П.Магістерська робота на здобуття кваліфікації магістр за спеціальністю – Економіка підприємства. Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова Міністерства освіти і науки України, Миколаїв, 2021 р. Прибутковість і рентабельність є результатом виробничого процесу, вони формуються під впливом факторів, зв'язаних з підвищенням ефективності використання оборотних коштів, зниженням собівартості і збільшенням обсягів реалізації продукції і послуг. Метою дослідження є визначення прибутковості і рентабельності підприємства та розробка шляхів їх підвищення на підприємстві.В роботі проведено аналіз заходів щодо підвищення прибутковості та рентабельності підприємства.Документ Обґрунтування логістики перевезень агропродукції і удосконалення механізму їх інвестування (за даними автотранспортних підприємств Миколаївської області(2021) Цой, В. В.; Tsoi, V. V.; Гурченков О. П.Цой В. В. «Обґрунтування логістики перевезень агропродукції і удосконалення механізму їх інвестування (за даними автотранспортних підприємств Миколаївської області)» магістерська робота на здобуття ступеню вищої освіти «магістр». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2021. Метою дослідження є узагальнення і розвиток науково-методичних основ та розроблення практичних рекомендацій щодо забезпечення перевезень продукції шляхом залучення інвестиційних перспектив, удосконалення мoделей діяльності підприємств, що функціонують на ринку транспортних послуг. Досягнення поставленої мети вимагає розв’язання в роботі таких завдань: дослідити теоретичні та методичні питання інвестування транспортних перевезень продукції; провести комплексний аналіз діяльності й розвитку транспортних підприємств, які надають послуги з перевезення продукції; розробити організаційнo-економічні заходи щодо вдосконалення інвестування перевезень продукції. Об’єктом дослідження є процес функціонування транспортних підприємств, що здійснюють перевезення агропродукції.Документ Company’s key performance indicators in the context of sustainable development(2021) Yuping, Q.; Rohov H.Документ Удосконалення системи збуту продукції на основі маркетингу(2021) Самойлова, С. О.; Samoilova, S. O.; Дибач І. Л.Самойлова С. О. «Удосконалення системи збуту продукції на основі маркетингу» магістерська робота на здобуття другого ступеня вищої освіти «магістр». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2021. Метою кваліфікаційної роботи на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти є розробка теоретичних та прикладних аспектів удосконалення системи збуту продукції на засадах маркетингу. Для досягнення поставленої мети в роботі необхідно вирішити такі завдання: вивчення збуту як елементу маркетингової діяльності; опрацювання принципів та функцій системи збуту продукції; описати специфіку маркетингової збутової політики підприємства; дати організаційно-економічну характеристику ТОВ «Вознесенський хлібозавод»; здійснити аналіз системи збуту продукції ТОВ «Вознесенський хлібозавод»; дослідити передумови удосконалення системи збуту продукції підприємства; окреслити новітні засоби покращання просування продукції підприємства; опрацювати організаційні засади створення служби маркетингу на підприємстві. Об’єктом дослідження є процес удосконалення системи збуту продукції на основі маркетингу.Документ Oргaнiзaцiйнo-екoнoмiчний меxaнiзм фoрмувaння i впрoвaдження cтрaтегiї рoзвитку ciльcькoгocпoдaрcькиx пiдприємcтв Микoлaївcькoгo регioну(2021) Тимoщук, М. М.; Гуpченков О. П.Магістерська робота на здобуття кваліфікації магістр за спеціальністю – Економіка підприємства. Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова Міністерства освіти і науки України, Миколаїв, 2021 р. В умовах ринкових відносин обігові кошти здобувають особливо важливе значення. Адже вони являють собою частину продуктивного капіталу, що переносить свою вартість на знов створений продукт повністю і повертається до підприємця в грошовій формі наприкінці кожного кругообігу капіталу. Таким чином, обігові кошти є важливим критерієм у визначенні прибутку підприємства.Мета роботи полягає в розкритті сутності обігових коштів, поглибленому аналізі їх методів управління і на цій основі – проведення аналізу обігових коштів на обраному підприємстві.Документ Розробка та обґрунтування шляхів підвищення ефективності діяльності підприємств морського судового сервісу(2021) Калашнікова, І. В.; Kalashnikov, I. V.; Дибач І. Л.Калашнікова І. В. «Розробка та обґрунтування шляхів підвищення ефективності діяльності підприємств морського судового сервісу», магістерська робота на здобуття другого ступеня вищої освіти «магістр» – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2021. Метою кваліфікаційної магістерської роботи є розробка та обґрунтування рекомендацій щодо підвищення ефективності діяльності підприємств морського судового сервісу. Досягнення поставленої мети зумовило необхідність вирішення таких завдань: вивчення сутності економічної ефективності підприємств; дослідження чинники та напрямки підвищення ефективності господарської діяльності підприємств; опрацювання методичних підходів до економічного аналізу економічної ефективності підприємств; дослідити сучасні тренди в морегосподарюванні; здійснити техніко-економічну характеристику ТОВ «Дайвінг Марін Сервіс»; проаналізувати економічну ефективність діяльності ТОВ «Дайвінг Марін Сервіс»; вивчити діджиталізацію як інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства в сфері В2В; розробити інноваційний інструментарій підвищення ефективності діяльності ТОВ «Дайвінг Марін Сервіс»; економічно обґрунтувати заходи підвищення ефективності ТОВ «Дайвінг Марін Сервіс».