Кафедра механiки i конструювання машин (МіКМ). Припинила існування (вересень 2021 р.)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра механiки i конструювання машин (МіКМ). Припинила існування (вересень 2021 р.) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з теорії механізмів і машин(2007) Кіпрєєв, Юрій Миколайович; Іванов, Дмитро ЮрійовичПодано методику виконання лабораторних робіт з теорії механізмів і машин. Наведено найбільш поширені роботи: структурний аналіз та синтез плоских механізмів, кінематичне дослідження важільних механізмів, визначення інерційних характеристик механізмів. Викладено скорочені теоретичні відомості, описи лабораторного обладнання, порядок виконання робіт, а також контрольні запитання до кожної з робіт. Призначені для студентів машинобудівного інституту.Документ Розрахунок і конструювання допоміжних технологічних гвинтових механізмів(2008) Алексієнко, Валерій ВалентиновичВ методичних вказівках викладено загальні основи конструювання і розрахунку передач гвинт-гайка. Розглянуто розрахунки і конструювання основних гвинтових механізмів. Методичні вказівки призначені для студентів усіх форм навчання, включаючи заочну та дистанційну, машинобудівного, кораблебудівного інститутів, а також інституту автоматики і електротехніки, які вивчають основи конструювання, деталі машин і основи конструювання, основи конструювання елементів приладів, конструювання машин та механізмів – прикладна механіка.Документ Снижение дополнительных силовых факторов в зубчатых муфтах(2011) Савенков, О. И.Разработаны уравнения упругих изгибающих моментов в зубчатой муфте А.П. Попова со смещенными зубьями в осевом направлении. Показано, что за счет смещения зубьев в осевом направлении величина результирующего изгибающего момента может быть уменьшена в два и более раз.Документ Влияние температуры наружного воздуха на параметры частичных режимов одновального и многовальных ГТД для электростанции(2014) Тарасенко, М. А.; Тарасенко, А. И.Цель работы – провести сравнительный анализ влияния температуры наружного воздуха на частичные режимы газотурбинных двигателей разных схем. Получить зависимость параметров двигателя от температуры наружного воздуха.Документ Расчетная крутильная схема с распределенными параметрами для пропульсивного судового малооборотного дизельного комплекса(2014) Тарасенко, А. И.; Тарасенко, А. А.Цель работы – обосновать необходимость учета распределенных параметров валопровода при определении форм и частот собственных колебаний и предложить соответствующую расчетную схему, позволяющую это осуществить.Документ Особенности работы судового малооборотного дизеля в условиях ледового плавания(2014) Тарасенко, А. И.Цель работы – разработка математической модели судового пропульсивного комплекса в виде системы обыкновенных дифференциальных уравнений, реализация этой модели на ЭВМ путем численного решения дифференциальных уравнений и сравнительные расчеты на ЭВМ.Документ Отримання плазмових покриттів з комплексом підвищених фізикомеханічних та експлуатаційних властивостей(2021) Карпеченко, А. А.; Бобров, М. М.; Савенков О. І.; Кондратьєва А. А.Досліджено можливість підвищення комплексу фізико-механічних і експлуатаційних властивостей плазмових покриттів з порошків марок ПГ-19М-01 і ПРХ18Н9 за рахунок електроімпульсного впливу на гетерофазний високотемпературний струмінь при напиленні і подальшої поверхневої пластичної деформації нанесених покриттів дробоструменевою обробкою. Показано, що дробоструменева обробка забезпечує формування зміцненого шару товщиною до 180...200 мкм, при цьому максимальний рівень мікротвердості спостерігається на глибині близько 60 мкм. Мікротвердість покриття з порошку ПГ-19М-01 в точці максимального зміцнення підвищується на 35%; сталевих покриттів з порошку ПР-Х18Н9 – на 48% в порівнянні зі станом після напилення. Проведено експериментальні дослідження впливу зазначеної обробки на міцність зчеплення і зносостійкість отриманих покриттів. Показано, що після проведення дробоструменевої обробки міцність зчеплення покриттів знижується на 10...15%, а зносостійкість підвищується на 32...38%.Документ Зниження вагогабаритних показників суднових зубчастих передач(2021) Попов О. П.; Попова Л. О.; Савенков О. І.; Кондратьєва А. А.; Popov Aleksey; Popova Larisa; Savenkov Oleg; Kondratieva AnnaЗменшення габаритів суднових зубчастих передач і, як наслідок, зменьшення їх ваги здійснюється за рахунок зниження контактних напружень шляхом застосування зубчастих коліс із точковим контактом тіл замість лінійного. Зниження вагогабаритних показників суднових зубчастих передач на 25-40% призводить до суттєво зниження вартостізубчастих коліс.