Кафедра інтелектуальної цифрової економіки (ІЦЕ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра інтелектуальної цифрової економіки (ІЦЕ) за Ключові слова "076 “Підприємництвo, тoргівля тa біржoвa діяльніcть“"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Рoзрoбкa тa oбґрунтувaння бізнеc-плaну діючoгo cільcькoгocпoдaрcькoгo підприємcтвa «AГРO-ДAР»(2022) Пoткінa, М. В.; Гурченкoв O. П.Дипломна робота на здобуття кваліфікації бакалавр. Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова Міністерства освіти і науки України, Миколаїв, 2022 р.Метою дослідження є: розробка та обґрунтування бізнес-плану розширення діяльності підприємства.У процесі виконання дипломної роботи було використано такі методи дослідження: системний підхід (який дозволив виявити проблеми підвищення ефективності діяльності підприємства), метод економічного аналізу (на основі якого була здійснена діагностика фінансового стану підприємства), метод експертної оцінки (для дослідження потенціалу підприємства), метод порівняння (за допомогою якого була визначена конкурентоспроможність компанії) та графічний метод (для представлення результатів дослідження).Документ Розробка та обґрунтування бізнес-плану створення нового підприємства в сфері послуг (створення ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ)(2022) Чеботар, В. О.; Рогов В. Г.Чеботар В. О. «Розробка та обґрунтування бізнес-плану створення нового підприємства в сфері послуг (створення ІНТЕРНЕТ-МАГАЗИНУ)» бакалавраська робота на здобуття першого ступеня вищої освіти «бакалавр». Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, 2022 р. Метою даної кваліфікаційної роботи є розробка бізнес-плану Internet- магазину жіночого одягу. Для досягнення поставленої мети в роботі вирішуються наступні завдання: дослідити соціально-економічну природу, значення та функції підприємства; визначити роль планування у забезпеченні ефективності підприємницької діяльності; дослідити теоретичні аспекти розробки бізнес-плану підприємства, встановити логіку розробки бізнес-плану; проаналізувати розвиток ринку електронної комерції; обґрунтувати бізнес-ідеї створення Internet-магазину і організаційно-правової форми підприємства; розробити бізнес-план проекту створення Internet-магазину. Об’єктом дослідження є бізнес-план створення Internet-магазину. Предметом дослідження є особливості створення Internet-магазину жіночого одягу «Toujours belle» («Завжди красива»).