Кафедра інтелектуальної цифрової економіки (ІЦЕ)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра інтелектуальної цифрової економіки (ІЦЕ) за Ключові слова "076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність""
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз маркетингової діяльності машинобудівних підприємств(2022) Луц, Д. М.; Lutz, D. M.; Корнієнко О. П.Луц Д. М. «Аналіз маркетингової діяльності машинобудівних підприємства» магістерська робота на здобуття другого ступеня вищої освiти «магiстр». – Нацiональний унiверситет кораблебудування iменi адмiрала Макарова, м. Миколаїв, 2022. Метою квалiфiкацiйної роботи є дослідження ефективного використання маркетингової діяльності та вибір напрямків її вдосконалення і розробка практичних рекомендацій та оцінка таких рекомендацій при здійсненні маркетингової діяльності ДП НВКГ «Зоря»-«Машпроект». Об'єктом дослiдження є процеси організації маркетингової діяльності підприємства. В квалiфiкацiйнiй роботi здійснено теоретичне узагальнення і нові рекомендації щодо удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві. Дослідження дало змогу систематизувати, доповнити та розвинути теоретико – методологічні та концептуальні засади і сформувати науково-методичні підходи до організації маркетингу на підприємстві. Проведено вдосконалення структури бюджету маркетингових комунікацій та інструментів, які забезпечували зростання фінансового результату від їх використання. Досліджено ефективну маркетингову діяльність при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності та розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення маркетингу на підприємстві ДП НВКГ «ЗОРЯ»-«МАШПРОЕКТ».Документ Розробка та обґрунтування бізнес-плану розвитку підприємства (на прикладі ПАТ «РАДСАД»)(2024) Агєєва Н. Ю.; Ageeva N. Yu.; Корнієнко О. П.Агєєва Н.Ю.: «Розробка та обґрунтування бізнес-плану розвитку підприємства ( на прикладі ПАТ «РАДСАД»)» – бакалаврська робота на здобуття ступеня вищої освіти «бакалавр». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2024. Розглянуті теоретичні засади створення та діяльності підприємства, роль планування у підприємницькій діяльності. Наведена характеристика підприємства ПАТ «РАДСАД», проаналізовані його виробничо-економічні показники. У практичній частині розроблено бізнес-план розвитку підприємства, який довів доцільність запропонованих заходів.