Перегляд за Автор "Kyrychenko Svitlana Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Digital competence of university teachers in globalization conditions. European scientific congress(2023) Kyrychenko Svitlana VolodymyrivnaДокумент Improving Foreign Language Learning in Higher Technical Education(MDPC Publishing. Munich, Germany., 2021-01-17) Kyrychenko Svitlana VolodymyrivnaДокумент Навчання іноземній мові в ЗВО в умовах воєнного стану(2022) Кириченко С. В.; Kyrychenko Svitlana Volodymyrivna24 лютого 2022 року відбулася безпрецедентна і наймасштабніша після Другої світової війни агресія Росії в Україну, яка спричинила кардинальні зміни як для громадян України, так і для всього світу в цілому. У цей день президент України своїм указом оголосив воєнний стан на всій території України, який був затверджений парламентом і того ж дня набув чинності. Десятки вищих та сотні середніх навчальних закладів були зруйновані ворогом. Але і в цих складних умовах заклади вищої освіти залишились осередками науки та за допомогою різних форм навчання продовжили надавати студентам можливість отримувати знання, психологічну підтримку, відчуття згуртованості та віри у свої сили та перемогу. Навчальні програми з іноземних мов виконувались у дистанційному та змішаному форматах, у синхронному та асинхронному режимах за допомогою сучасних інформаційних технологій, інтернет-ресурсів та різноманітних платформ.Документ Роль педагогічних та біологічних факторів у процесі викладання та вивчення іноземної мови(2023) Кириченко С. В.; Kyrychenko Svitlana VolodymyrivnaПсихологічні відмінності людей та різні умови для їхнього навчання є основними аспектами, на яких зазвичай зосереджуються дослідники, щоб продемонструвати залежність швидкості опанування іноземними мовами від цих факторів. Необхідність їх урахування при викладанні іноземної мови, а також вплив навколишного середовища, сприяє кращим результатам навчання. Аналіз вищеназваних факторів представляє чималий інтерес для працівників сфери освіти, так як надає інструменти, які здатні вдосконалити методику викладання іноземної мови. Психоафективні, соціальні, освітні чинники тощо активно впливають на процес навчання, і чим більше ми будемо знати про їх взаємозв’язок, тим більш успішно зможемо керувати процесом навчання та сприяти прискоренню та полегшенню опанування нової мови.