076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність"
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність" за Автор "Дибач І. Л."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Digital-маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності бізнесу(2020) Усатюк, В. С.; Слепуха, М. О.; Usatyuk, V. S.; Slepukha, M. O.; Дибач І. Л.Усатюк В. С., Слепуха М. О. «Digital-маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності бізнесу» – Рукопис. Робота на здобуття другого (магістерського) рівня за спеціальністю «Бізнес та приватне підприємництво». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, 2020. У роботі досліджено теоретичні основи поняття digital-маркетингу та його впливу на конкурентоспроможність підприємства. Також було розглянуто найбільш ефективні інструменти просування підприємства у сфері послуг. Авторами надано загальну характеристику підприємства «Eco bike» та досліджено його маркетингову діяльність. Здійснено оцінку існуючих каналів просування на підприємстві. У роботі запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності просування за допомогою оптимізації існуючих каналів реклами та доповнення іншими інструментами digital-маркетингу. Підхід щодо аспекту управління оборотним капіталом підприємства. Запроваджено алгоритм оцінки ефективності роботи digital-маркетингу за допомогою спеціальних показників аналітики.Документ Розробка та обґрунтування шляхів підвищення ефективності діяльності підприємств морського судового сервісу(2021) Калашнікова, І. В.; Kalashnikov, I. V.; Дибач І. Л.Калашнікова І. В. «Розробка та обґрунтування шляхів підвищення ефективності діяльності підприємств морського судового сервісу», магістерська робота на здобуття другого ступеня вищої освіти «магістр» – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2021. Метою кваліфікаційної магістерської роботи є розробка та обґрунтування рекомендацій щодо підвищення ефективності діяльності підприємств морського судового сервісу. Досягнення поставленої мети зумовило необхідність вирішення таких завдань: вивчення сутності економічної ефективності підприємств; дослідження чинники та напрямки підвищення ефективності господарської діяльності підприємств; опрацювання методичних підходів до економічного аналізу економічної ефективності підприємств; дослідити сучасні тренди в морегосподарюванні; здійснити техніко-економічну характеристику ТОВ «Дайвінг Марін Сервіс»; проаналізувати економічну ефективність діяльності ТОВ «Дайвінг Марін Сервіс»; вивчити діджиталізацію як інструмент підвищення ефективності діяльності підприємства в сфері В2В; розробити інноваційний інструментарій підвищення ефективності діяльності ТОВ «Дайвінг Марін Сервіс»; економічно обґрунтувати заходи підвищення ефективності ТОВ «Дайвінг Марін Сервіс».Документ Удосконалення системи збуту продукції на основі маркетингу(2021) Самойлова, С. О.; Samoilova, S. O.; Дибач І. Л.Самойлова С. О. «Удосконалення системи збуту продукції на основі маркетингу» магістерська робота на здобуття другого ступеня вищої освіти «магістр». – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, м. Миколаїв, 2021. Метою кваліфікаційної роботи на здобуття другого (магістерського) рівня вищої освіти є розробка теоретичних та прикладних аспектів удосконалення системи збуту продукції на засадах маркетингу. Для досягнення поставленої мети в роботі необхідно вирішити такі завдання: вивчення збуту як елементу маркетингової діяльності; опрацювання принципів та функцій системи збуту продукції; описати специфіку маркетингової збутової політики підприємства; дати організаційно-економічну характеристику ТОВ «Вознесенський хлібозавод»; здійснити аналіз системи збуту продукції ТОВ «Вознесенський хлібозавод»; дослідити передумови удосконалення системи збуту продукції підприємства; окреслити новітні засоби покращання просування продукції підприємства; опрацювати організаційні засади створення служби маркетингу на підприємстві. Об’єктом дослідження є процес удосконалення системи збуту продукції на основі маркетингу.Документ Ціноутворення в оптовому та роздрібному продажі(2020) Урсолова, О. В.; Дибач І. Л.У кваліфікаційні роботі описано теоретико-методологічні засади ціноутворення. Дано оцінку практичного інструментарію ціноутворення в оптовій та роздрібній торгівлі та розглянуто вдосконалення стратегії ціноутворення в оптово-роздрібній торгівлі.