Кафедра електричної інженерії суднових та роботизованих комплексів (ЕІС та РК)
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра електричної інженерії суднових та роботизованих комплексів (ЕІС та РК) за Автор "Blintsov, V. S."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Theoretical Basis of Design and Production of Marine Robotics(2020) Blintsov, V. S.; Babkin, G. V.Документ Ескізний проект створення вантажного саморухомого підводного носія(2021) Блінцов, В. С.; Бабкін, Г. В.; Войтасик А. М.; Клочков, О. П.; Сірівчук, А. С.; Алоба Л. Т.; Blintsov, V. S.; Babkin, G. V.; Voytasik A. N.; Klochkov A. P.; Sirivchuk A. S.; Aloba Л. Т.Розглянуто основні проблеми, які потребують свого вирішення при розробці ескізного проекту вантажного саморухомого підводного носія. Сформульовано низку науководослідних і організаційно-технічних заходів, виконаних при виконанні ескізного проекту. Обґрунтовано перелік прийнятих технічних рішень для елементів і систем вантажного саморухомого підводного носія.Документ Класифікаційні ознаки ненаселених прив’язних підводних систем як складова підвищення ефективності їх проєктування(2020) Блінцов, В. С.; Клочков, О. П.; Куценко, П. С.; Блинцов, В. С.; Клочков, А. П.; Куценко, П. С.; Blintsov, V. S.; Klochkov, O. P.; Kucenko, P. S.Стадія проєктування є досить ресурсомісткою у загальному процесі створення засобів морської робототехніки. Тому актуальною є прикладна наукова задача зниження ресурсних витрат таких процесів, зокремаі й завдяки скороченню витрат часу на виконання проєктних робіт шляхом визначення проєктних характеристик уже на ранніх стадіях проєктування. Запропонований підхід до зниження таких витрат передбачає структуризацію класифікаційних ознак прив’язних підводних систем таким чином, щоб максимально спростити вибір та обґрунтування проєктних рішень на стадії ескізного проєктування. Для проєктувальників підводної техніки запропоновано перелік класифікаційних ознак прив’язних самохідних і буксируваних підводних систем, який ґрунтується на системному підході і структурований відповідно до матеріальних, енергетичних, інформаційних та експлуатаційних (функціональних) критеріїв. Це дає змогу виконувати порівняльну оцінку наявних систем за ключовими показниками та формалізувати процеси їх синтезу на ранніх стадіях проєктування. Для демонстрації можливостей системного підходу розроблено узагальнений алгоритм організації проєктних робіт із застосуванням запропонованої системи класифікаційних ознак прив’язних самохідних і буксируваних підводних систем на ранніх стадіях їх проєктування. Алгоритм передбачає формування та структуризацію множини класифікаційних ознак таких систем, як первинний етап процесу прийняття ефективних конструкторських рішень на ранніх стадіях проєктування засобів підводної робототехніки. Показано, що використання запропонованих класифікаційних ознак дає змогу з мінімальними витратами проєктних ресурсів звернутися до відповідних баз даних і вибрати раніше створені артефактні проєкти та обрати доступні на ринку підводної техніки вузли і деталі підводних систем, які задовольняють вимоги технічного завдання на створення прив’язних підводних систем. Це суттєво знижує собівартість проєктних робіт і підвищує конкурентоздатність вітчизняних наукоємних розробок на ринках морської робототехніки.Документ Проєктні задачі створення безекіпажного самохідного прив’язного підводного комплексу на основі системного підходу(2018) Блінцов, В. С.; Клочков, О. П.; Блинцов, В. С.; Клочков, А. П.; Blintsov, V. S.; Klochkov, O. P.Наведено обґрунтування системного підходу до створення безекіпажного самохідного прив’язного підводного комплексу на ранніх стадіях проєктування як ефективного інструменту для проведення підводно-технічних робіт. Основою системного підходу є рівняння існування за матеріальною, енергетичною та інформаційною складовими. Розглянуто взаємозв’язок та вплив на ці складові четвертого фактору, що пояснюється з позицій функціональної доцільності створення елементів безекіпажного самохідного прив’язного підводного комплексу та базується на рівняннях існування, які висвітлюють експлуатаційний бік роботи прив’язного підводного апарата. Пояснено, що не всі експлуатаційні особливості можливо надати у чисельному вигляді, а є лише можливість надати їх опис та визначити вплив на роботу комплексу загалом. У якості прикладу представлено роботу комплексу на якірній стоянці з розрахунком витрат часу, що є чисельною функціональною складовою на обстеження певної площі доної поверхні.