Статті (СМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (СМ) за Автор "Davydenko, O. B."
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання професійно-орієнтованих текстів у процесі вивчення іноземної мови студентами заочного відділення в немовних ВНЗ(2010) Давиденко, О. Б.; Davydenko, O. B.Проаналізовано читання як засіб навчання. Розглянуті основні методи роботи з професійно-орієнтованими текстами студентами заочного відділенняДокумент Дискусія як один з ефективних методів навчання іноземній мові у ВНЗ(2012) Давиденко, О. Б.; Davydenko, O. B.У статті висвітлюються особливості методу дискусії при навчанні іноземній мові і його роль у процесі формування іншомовної комунікативної компетенціїДокумент Особливості використання інноваційних технологій для навчання англійської лексики(2021) Давиденко, О. Б.; Задорожна, Т. П.; Davydenko, O. B.; Zadorozhna, T. P.Проаналізовано особливості навчання англійської лексики на спеціальності «Суднобудування», систематизовано інформацію щодо використання інноваційних технологій для ефективного викладання та вивчення англійської лексики спеціального професійного напряму. Окреслено мету статті, яка полягає у дослідженні особливостей впровадження та використання інноваційних технологій для ефективнішого навчання англійської лексики на технічній спеціальності. Проаналізовано наукові джерела з цього питання і зроблено висновок про високий рівень зацікавленості викладачів та студентів технічних вищих навчальних закладів у впровадженні інноваційних технологій для навчання англійської мови. Підкреслено особливу важливість вивчення іноземної лексики професійного спілкування на немовних спеціальностях як частини професійного спілкування технічної спрямованості. Виявлено недостатню висвітленість цієї проблеми серед широких мас, незважаючи на високий рівень актуальності цього питання. Визначено основні переваги використання інноваційних комп’ютерних технологій для навчання англійської лексики на немовних спеціальностях. Розглянуто основні інноваційні ресурси, які використовуються багатьма закордонними спеціалістами для ефективного вивчення англійської лексики студентами. Виокремлено три найефективніші платформи для впровадження у вивчення англійської мови інноваційних технологій, зокрема інтернет-ресурси. Визначено основні призначення кожного ресурсу та поєднано їх значення з основними етапами вивчення іноземної мови в технічному університеті. Наведено конкретні приклади використання вибраних онлайн-платформ у вивченні англійської лексики студентами. Виявлено особливу ефективність комплексного використання усіх трьох ресурсів для ефективної реалізації поетапного вивчення нової лексики, закріплення вже вивченої та використання її на практиці для кращого засвоєння. Зроблено узагальнюючі висновки щодо вивчення цього питання та наведено перспективи подальшого дослідження особливостей використання інноваційних технологій у вищих навчальних закладах на спеціальності «Суднобудування». Надано бібліографічний список.Документ Проблеми вивчення іноземної мови на немовних спеціальностях в умовах дистанційної форми навчання(2022-06-20) Давиденко, О. Б.; Задорожна, Т. П.; Davydenko, O. B.; Zadorozhna, T. P.Розвиток сучасного суспільства в умовах постійної цифровізації, яка пришвидшується у зв’язку з карантинними обмеженнями, створює нові умови навчання студентів у вищих навчальних закладах. Особливої уваги потребує вивчення іноземних мов на немовних спеціальностях за дистанційної форми навчання, адже це одна з практичних дисциплін, що потребує безпосереднього спілкування викладача зі студентами. Такі умови водночас із новими можливостями у вивченні іноземної мови створюють і значні складнощі. У статті розглянуто основні проблеми, з якими стикаються викладачі та здобувачі вищої освіти. Запропоновано один із найефективніших шляхів вирішення кожної проблеми, для чого використано алгоритм постановки проблеми – її аналізу-пошуку шляхів вирішення. Першою проблемою є низький рівень мотивації студентів. Ця проблема актуальна й за класичної форми викладання, але за дистанційної вона ще більше загострюється. Способом її вирішення є використання іншомовних джерел фахової інформації, що збільшить зацікавленість здобувачів і допоможе їм усвідомити важливість вивчення англійської мови для поглиблення знань фаху. Другою проблемою є відсутність практики розмовних навичок студентів. Це унеможливлює подальше використання мови для безпосереднього обміну досвідом із зарубіжними фахівцями, спілкування на міжнародних конференціях та під час публічних виступів тощо. Способом вирішення другої проблеми є створення паралельних онлайн-кімнат для спілкування студентів у парах або у маленьких групах, причому стає можливою участь викладача в роботі кожної групи. Третьою проблемою стало питання формування комунікативної компетенції у студентів. Вона також зумовлена низьким рівнем інтерактиву викладача зі студентами. Для розв’язання цієї проблеми запропоновано комплекс із способів вирішення двох попередніх проблем, адже формування навичок спілкування включає в себе активне використання лексики, вміння правильно виражати та доводити свої думки тощо. Зроблено узагальнювальні висновки щодо проблем вивчення іноземної мови на немовних спеціальностях за дистанційного навчання. Наведено бібліографічний список.