Статті. Кафедра економіки.
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті. Кафедра економіки. за Автор "Lomonosova, O. E."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ The amount of small-scale training at the technical universities in Ukraine(2016) Lomonosov, A. V.; Lomonosova, O. E.; Ломоносов, А. В.; Ломоносова, О. Е.У статті розглянуто процес поступового розширення дрібносерійної підготовки фахівців у вищих навчальних закладах, яка означає, що за окремими напрямами підготовки та спеціальностями навчається невелика кількість студентів, що за окремими напрямами об’єднані в одну академічну групу. Нк основі статистичного дослідження результатів прийому студентів на 1 курсдля здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра за денною формою у 54-х державних вищих навчальних закладах України у 2014 році підтверджена гіпотеза про суттєвк поширення дрібносерійної підготовки фахівців. Результати статистичного аналізу показують, що у 2014 році в технічних вищих навчальних закладах більше, ніж двома третинами напрямів підготовки чисельності студентів не перевищує 30 осіб, а за третиною напрямів підготовки коливалася від 1 до 15 осіб. Поширення дрібносерійної підготовки фахівців пояснюється диверсифікацією підготовки фахівців і зменшенням чисельності випускників загальноосвітніх шкіл, що зумовлено негативними демографічними процесами. Дрібносерійна підготовка фахівців призводить до збільшення витрат підготовки фахівців, що в умовах дефіциту бюджетних коштів створює додаткові проблеми. Це вимагає від вищих навчальних закладів розробки та впровадження спеціальних заходів, спямованих на економію витрат на організацію навчального процесу.Документ Планування роботи науково-педагогічних працівників в контексті виконання нормативних вимог до рівня їх наукової та професійної активності(2018) Ломоносова, О. Е.; Lomonosova, O. E.Мета. Розробка пропозицій щодо удосконалення планування діяльності науково-педагогічних працівників з метою безперервного забезпечення ними нормативних вимог до рівня наукової та професійної активності. Методика дослідження. Планування діяльності науково-педагогічних працівників запропоновано здійснювати на основі метода ковзного планування у формі планів-графіків. Застосування цього методу дає змогу реалізувати найважливіші принципи планування – безперервності та гнучкості і забезпечити постійний контроль за виконанням запланованих заходів. Результати дослідження. Визначено, що для підтримання нормативного рівня наукової та професійної активності науково-педагогічних працівників, доцільно формувати плани-графіки заходів, реалізація яких забезпечує безперервне виконання вимог, спрямованих на досягнення необхідної кількості видів та результатів діяльності, які передбачені ліцензійними умовами провадження освітньої діяльності у сфері вищої освіти. Розроблена форма плану-графіка, як основного документу, в якому безпосередньо виконується планування заходів і здійснюється контроль за їх виконанням. В ньому також наочно відображається, за рахунок яких саме результатів і видів діяльності забезпечуватиметься підтвердження науково-педагогічними працівниками нормативних вимог до рівня їх наукової та професійної активності у планованому та декількох наступних роках. Наукова новизна результатів дослідження. Вперше поставлено і вирішено завдання розробки інструментарію для планування діяльності науково-педагогічних працівників з урахуванням необхідності підтримання їх нормативного рівня наукової та професійної активності. Практична значущість результатів дослідження. Розроблений метод планування діяльності науково-педагогічних працівників на основі планів-графіків без доопрацювання може бути застосований у будь-якому закладі вищої освіти України.