035 “Філологія“
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд 035 “Філологія“ за Автор "Долга Т. Є."
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Створення навчального посібника "Навчальні стратегії та прийоми для розвитку мовлення дітей з розладами аутичного спектру"(2024) Долга Т. Є.; Dolha T.; Мочалова Н. С.У дослідженні узагальнено основні підходи та методики, спрямовані на підтримку мовленнєвого розвитку дітей з РАС. У роботі розглядаються теоретичні аспекти аутичних розладів, їхній вплив на комунікативні навички та специфічні потреби дітей. Посібник пропонує практичні стратегії, включно з використанням візуальних підтримок, інтерактивних технологій та сенсорних методів, які допомагають створити ефективне навчальне середовище. Також розкрито адаптовані методи навчання, що враховують індивідуальні потреби кожної дитини. Особлива увага приділяється вправам і завданням, які сприяють розвитку лексики та звукового розпізнавання. Важливими елементами є спрощення інструкцій, часте повторення матеріалу та індивідуальні заняття, що допомагають дітям з РАС успішно засвоювати нові знання та навички. Комплексний підхід до навчання мовлення дітей з РАС, поєднаний з чіткими інструкціями та рекомендаціями, дозволяє досягти значних успіхів у їхньому розвитку. Цей посібник є ресурсом для самостійної роботи студентів-філологів у підготовці до педагогічної практики.